Bloggare titta hit!

Just nu får alla bloggare som har relevant trafik på sin sida ett par örhängen helt gratis.

Pärlörhängen med äkta sötvattepärlor på silverstift, 7-8 mm stora.

Det enda ni behöver göra är:

Välj ut ett smycke, kan vara ett armband, halsband eller ett par örhängen på vår hemsida http://www.loulou.se och tipsa om den på din blogg.

Gilla vår sida på facebook och tipsa om den på bloggen: loulou.se

Länka till vår sida via bloggen.

Maila oss för godkännande  och meddela om du vill ha vita eller svarta örhängen.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Erbjudandet gäller fram till 20 Mars men skynda, kampanjen avslutas när lagret tar slut…  AVSLUTAD!

Om Lou Lou smycken

Smyckes designer
Detta inlägg publicerades i Kampanjer. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Bloggare titta hit!

  1. Jessica skriver:

    Jag har bloggat om er! Snygga smycken! Kram Jessie

  2. sandra jägbro skriver:

    Jag skulle vilja ha de vita örhängena, dom är otroligt fina.

    Jag har gillat er på facebook och bloggat om er samt ett smycke ifrån eran sida

    Mvh

  3. Rania awad skriver:

    HI
    JAG VILL GÄRNA FÅ ÖRHÄNGE.

  4. lanjaa skriver:

    vilka örhängen får man? =)

  5. Louise skriver:

    Jag har tipsat om er på min blogg samt gillar på FB! 🙂
    Jag skulle jätta gärna vilja ha vita örhängen! 😀

    • Lou Lou smycken skriver:

      Hej Lousie

      Tävlingen är avslutad sedan 1 vecka tillbaka då alla örhängen avsatta för denna kampanj är slut.
      Men håll gärna utkik för vi kommer att köra fler kampanjer framöver 🙂

Lämna en kommentar